Uroda.com / Forum / Medycyna - Medycyna estetyczna / mezoterapia - czystym kwasem czy mieszanką?

Forum

Medycyna estetyczna

Wątek: mezoterapia - czystym kwasem czy mieszanką?

mezoterapia - czystym kwasem czy mieszanką?

Link do tego posta mezoterapia - czystym kwasem czy mieszanką?

lilly81

lilly81

W serwisie od dnia:
2017-06-02 11:25:45

ilość postów na forum:
1

IP : 185.29.167.112

dzien dobry wszystkim! wpadłam do was zapytać o bardzo ważną rzecz której nie moge znaleźć. wybieram się na mezoterapię, chciałabym sobie wygładzić kurze łapki i może zmarszczki na czole, jeszcze zobaczę co dokładnie. ale nie wiem czy powinnam się zdecydować na mezo czystym kwasem hialuronowym czy lepiej taką mieszanką co tam jeszcze jakieś oksydanty są czy coś, nie znam się… będę wdzieczna za rady
Link do tego posta

malwinka

W serwisie od dnia:
2017-05-10 13:33:19

ilość postów na forum:
7

IP : 128.90.25.25

nie oksydanty, tylko antyoksydanty! :P oksydanty to są wolne rodniki które np mogą zaburzać metabolizm, ogólnie syf, a antyoksydanty to są różne witaminy np czy tam składniki mineralne. to ważne rozróżnienie! :D
Link do tego posta

PodgórskiDomUrody

W serwisie od dnia:
2017-04-13 15:28:09

ilość postów na forum:
2

IP : 128.90.25.32

W dobrym salonie kosmetycznym specjaliści powinni dobrać skład wstrzykiwanych substancji pod kątem indywidualnych potrzeb Twojej skóry. Tak właśnie robimy w Podgórskim Domu Urody w Krakowie - oferujemy zarówno mezoterapię czystym kwasem hialuronowym, jak i tak zwaną mezoterapię StrechCare, która stanowi połączenie kwasu hialuronowego o wysokim stężeniu, witaminy B5 oraz kompleksu antyoksydantów DMAE. Trudno odpowiedzieć na pytanie o to, co będzie lepsze dla Ciebie bez znajomości specyfiki Twojej cery. Zapraszam na konsultację, w czasie której określimy stan Twojej skóry i wybierzemy najlepszą dla niej opcję.
Link do tego posta

lilly81

W serwisie od dnia:
2017-06-02 11:25:45

ilość postów na forum:
1

IP : 128.90.15.9